///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Promosi Istimewa!! Set Bersalin Pakej Asas, Extra Milk Booster dan Pakej Premium | Ummi Vita Centre

Thursday, February 13, 2014

Promosi Istimewa!! Set Bersalin Pakej Asas, Extra Milk Booster dan Pakej Premium

Bagaimana memilih set bersalin terbaik?

Terlalu banyak produk yang terdapat di luar sana yang menjanjikan 1001 kelebihan. Macam mana nak beli set bersalin terbaik?

Sudah pasti kita mahukan yang terbaik untuk kesihatan diri dan anak yang akan lahir kelak.
Perasaan letih, penat, stress dan kesakitan semasa bersalin sekiranya tidak ditangani dengan baik akan memberi kemudaratan jangka panjang kepada kesihatan kita.

Ini saya alami sendiri semasa melahirkan anak pertama kami, Aniq Azzareef.
Kekurangan pengalaman dan ilmu menjadikan kami banyak melakukan kesilapan semasa proses berpantang. Susu badan yang dihasilkan tidak berterusan dan kuantitinya sedikit.

Pada masa itu susah juga saya hendak membuat pilihan. Sebab banyak sangat testimoni produk set bersalin, semua claim bagus. Lepas shortlist beberapa set yang dirasakan bagus dan pertimbangkan dari segi harga pula.

Faktor kedua, soal harga. Masa ni saya ingin mencuba set bersalin orang dulu-dulu turun temurun yang dikatakan bagus. Masa tu saya mencari harga yang bajet, sebab kekangan bajet kerana saya tidak bekerja ketika itu.


Masa tu saya belum kenal sangat dengan produk Shaklee ni, tapi tak pelah, saya anggap ini satu pengajaran. Saya menghadapi kepahitan, lambat sembuh luka, sembelit dan kelesuan dalam berpantang. Lebih teruk lagi, bayi saya terkena jaundis dan kuning, langsung saya tidak boleh memakan apa sahaja jamu bersalin tersebut kerana panas.


Pengalaman ini menyebabkan saya ingin berkongsi dengan bakal ibu yang pertama kali bersalin agar tidak memilih set berpantang yang panas dan tidak boleh dimakan apabila bayi menghidap jaundis. Masa berpantang anda, akan jadi lesu dan lamabat baik luka dan tidak bertenaga dan tidak cergas.
Saya akan kongsikan testimoni rakan2 saya yang telah menggunakan set berpantang Shaklee yang mempunyai 3 pilihan pakej yang mampu milik.


Iaitu PAKEJ ASAS, PAKEJ MILK BOOSTER dan PAKEJ PREMIUM...

Jom tengok apa itu pakej tersebut..


                         

PAKEJ ASAS


Set Bersalin Asas - 4 vitamin: Vita-Lea, B-Complex, Vita-C & Zinc Complex. Harga DN full Pack: RM225 (WM).

PAKEJ  MILK BOOSTER



Set Bersalin Extra - Pakej Milk Booster. 6 vitamin: Vita-Lea, B-Complex, Vita-C, Zinc Complex, OsteMatrix & ESP. Harga DN: RM395 (WM).

PAKEJ PREMIUM



Set Bersalin PREMIUM - Pakej Post-Natal Care, Milk Booster & Slimming. 8 vitamin: Vita-Lea, B-Complex, Vita-C, Zinc Complex, OsteMatrix, ESP, 

Lecithin  & Alfalfa Complex.
Harga DN: RM480



No comments: