///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Produk Hot Seller-Promosi Buy 6 free 1 | Ummi Vita Centre

Saturday, March 15, 2014

Produk Hot Seller-Promosi Buy 6 free 1

Bismillah...

Bulan ni Promosi Hot Seller tau! Buat julung-julung kalinya Shaklee menawarkan promosi yang ditunggu-tunggu iaitu ESP a.k.a Energy Soy Protein

Jadi, bulan ni beli 6 percuma 1 canister. Bukan itu sahaja, sempena promosi bulan Mac ni melayakkan anda untuk mendapatkan keahlian shaklee secara percuma serta mendapat bonus untuk bulan berikutnya. Jadi, apa tunggu lagi. Ajak kawan-kawan kumpul order ramai-ramai untuk dapat kesemua promosi tu ya.

Bagi yang masih tidak tahu, apa itu ESP ia adalah protin soya dalam bentuk serbuk yang bebas GMO (tidak diubah suai secara genetik). Ia sangat berbeza daripada soya biasa kita jumpa di pasaran. Fungsi ESP ni untuk MENGANJALKAN dan MENGGEBUKAN KULIT. Ia juga memperbaiki struktur kulit dan banyak lagi. Sesuai untuk ibu menyusu, hamil dan berpantang. Bagi ynag nak tahu lanjut,boleh klik di sini ye!

ESP adalah produk pertama yang saya cuba, dengan tujuan untuk penyusuan sahaja.Itupun atas saranan kawan. Dan alhamdulillah, saya dapat melihat perubahannya selepas beberapa minggu. Susu badan akan menjadi lebih pekat dan anak kenyang selepas menyusu.Sejujurnya, kulit kita akan rasa soft, lembap dan best je bila bangun dari tidur. dan yang paling mengejutkan tumit kaki saya semakin halus. Dan saya xperlu beli elgyplus lagi. Jimatkan! All in one..

Anda cuba anda dapat!

*DISCLAIMER
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi kami :

Your Shaklee Independent Distributor
Zaihasrah Zamri
 SMS | WhatssApp : 010-2501316
 Shaklee ID : 1004191
 Web : ummivitacentre.blogspot.com
 FB Page : http://www.facebook.com/ummi vita centre
 Email : zaihasrahzamri@gmail.com

SUMBER : Shaklee Products (M)