///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Bahaya minum ESP dalam pantang ! | Ummi Vita Centre

Saturday, March 15, 2014

Bahaya minum ESP dalam pantang !

Tahukah anda ibu di dalam pantang yang mengamalkan minum ESP akan mengalami susu yang banyak sehinggakan anda perlu mengepam secara konsisten dan sekali pam hasilnya sangat mengujakan.

Itulah yang terjadi pada saya semasa saya minum ESP di dalam pantang. Pada hakikatnya, susu di dalam pantang memang akan terhasil dengan banyak, tetapi sebagai ibu yang berkerjaya, anda perlu bijak menggunakan peluang ini untuk mengumpul stok susu (EBM) untuk bayi anda sebaik sahaja cuti berpantang anda tamat dan ibu akan kembali bekerja.



Wah, tajuk memang gempakkan?macam bahaya jer makan ESP dalam pantang. Siapa yang tidak suka susu badan meriah..Saya rasa semua ibu sukakannya.Bagi ibu yang meminum ESP dalam pantang memang anda wajib bersedia dengan pam susu kerana bayi dalam pantang lebih gemar tidur apabila sudah kenyang. Maka susu yang penuh dan bengkak itu, perlu dikeluarkan dengan baik untuk disimpan sebagai bekalan di masa hadapan.

ESP adalah soya NON GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu.Malah ia juga bebas kolestrol.

Berikut ialah SET BERSALIN TERBAIK di kalangan customer kami.

*DISCLAIMER
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intend to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Hubungi kami :

Your Shaklee Independent Distributor
Zaihasrah Zamri
 SMS | WhatssApp : 010-2501316
 Shaklee ID : 1004191
 Web : ummivitacentre.blogspot.com
 FB Page : http://www.facebook.com/ummi vita centre
 Email : zaihasrahzamri@gmail.com